ny vecka snart..

sådärja, ännu en jobb helg över...och en sex-dagarsvecka har jag klarat av ...hihih
Har sagt upp mig!!
bye bye Donken, HELLO NETTO !
Känns lite sorgligt lite otäckt lite ångest,MEN rätt!!

Känns typ som att göra slut!!
Man VET att det är rätt sak att göra, att känslorna är borta och utdöda. Men när man sedan gjort det, blir man ensam och börjar fundera var det verkligen rätt... är det verkligen över, går det inte att fixa?
Fast man VET att det är rätt sak, så blir man ändå lite orolig..
Hur ska jag klara mig, få in nya rutiner, kommer jag klara av det...

Hmm... ja,jag är lite knasig :P

Känns EGENTLIGEN sjukt roligt och bra!! Har ju saknat butik! Det är ju service det med, fast på annat sätt.


Nu ska jag strax gå och byta maskin, och oooh shit måste ladda MP3!!!
Ska ju för tusan ut o springa sen! Sportbhn är på, byxrna är på, "ska bara" först...

Ska ta en banan och ladda batteruet i spelaren!
Alltsaå, jag är lat och fet för att springa egentligen,men ska försöka få lite ändring på det, sista veckan i April är jag ju ledig!!!


9april, Syster Sol.

Kommentarer
Amanda

Du är varken lat eller fet!!!



Grattis till nya jobbet!! Kommer gå superbra!! Roligt! :D



 2011-03-13  18:42:37
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0