små panikar lite

Äter lite mat, som var äcklig, jag har slutat tycka om köttfärssås. Det är bra, desto mindre mina smaklökar gillar desto lättare är det att äta mer vegetariskt!!

Något annat som är äckligt, är lägenheten!!!bläääää!!!Kryper i hela kroppen!!!
Jag har varit heeelt utdäckad sista tiden, dock börjar energin komma tillbaka nu! *pepparpeppar*
Men man kan ju tycka någon annan borde ha hållt efter......hmm....
Så nu vet jag inte, om jag ska påbörja en städning eller ta ut hundarna en timme...hmmm....
De borde få komma ut o dra...men ni fattar INTE vad här ser ut!!!
så hmm... städa lite blir det nog...


Fast... hmm jaa....


äsch bye


Kommentarer
Amanda

Haha! Ja, då är det nog bra att städa! :) Du vet att det finns sojafärs att köpa i butiken, istället för köttfärs (och sojafärsen är sjukt mycket godare än quornfärsen..). Jag brukar köra i lök, vitlök, krossade tomater, grädde, kryddor - självklart salt, peppar, basilika och några enbär och faktiskt en skvätt rödvin (det blir awesome). Mmm.. Haha, receptgivar-dagen.

Ska också ta tag i min lägenhet idag..



Ps. Nu har jag uppdaterat äntligen! :P

 2011-03-04  08:10:56
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0