Lördag

Vilken effektiv dag =)
Städat hela lägenheten,tvättat.
Dw med Tyson och spårat med de andra tre, och gjort uppletande.

Smulan älskar spår och uppletande! Tror dock att spåret låg för kort tid, för hon gickdet lite för fort.

Chicos första gång både uppletande och och spår. uppletandet, ville han bara hämta en sak, sedan tyckte han att han var klar :P Men han tyckte det var roligt =)
Spåret, jag såg inte hur det gick då jag gick samtidigt med Doris. ska kolla nästa gång.

Doris, ville inte leta något! Ville inte gå ifrån mig, hon var trött, lilla liten! Men gör ett nytt försök annan dag =)
spåret, hon var duktig!! Lite försiktg och trevande, och hon glömde av sig när hon hittade djurbajs..Men fortsatte sedan spåra, missade en bit av spåret, men kom på det igen.

Gulle djur <3

Är även dags att klicka in Doris. Hon är inte tränad i nåt, inget!! Så börja lite från början med lill tjejen då.
Steg ett, gå i koppel! gå ordentligt även om massa andra roliga hundar är med..och så inkallning såklart.

Nu är jag hungrig... vad ska jag äta.....

Kommentarer
Amanda

Gullevovvar.. :) <3



Jaru! Jag VET! Du är bäst på allt! Framförallt att kommentera! Du får en utmärkelse imorgon i min blogg! :P :D

 2011-05-29  00:01:24
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0