Nyöppning

Igår var det nyöppning av butiken, sjukt roligt!!
Jag hade postion att packa påsar, och OJ VAD JAG PACKADE!!!! Var asgrym :P

alla var ju självlkart asgrymma!!!


Sa till Anders igår att jag kommer att ha träningsvärk från axlar till knäväck, och jajjemän, hela vägen uppifrån och ner. PLUS värk i fötter... den är värst! Träningsvärk är ju ändå lite  bra :P

Hade planerat att idag ta tyson och doris ut o spåra. men får se vad mina fötter säger om det.

doris, hon KAN inte heta så!! Funderar på Sonja eller Ronja.
Tror Ronja? något annat förslag?

hon kom i onsdags, och idag redan så är hon som en i gänget, och SOVER nu, LOVELY!

AJ MIN RYGG jag nös och det högg i!!


Hämta kaffe, och sladd till datan,föra över lite bilder på lilla vovven,  sambon kallar henne disel doris, hon skulle passa grymt bra som disel, men det är för vanligt, tex så heter smulans kullbror det =)




Kommentarer
Amanda

Duktig du är! :) Fan vad skönt att det går bra och verkar superkul!! :D :D

Döp henne till Nova! :D Det är fint, både på hundar och ungar. Haha.



Ja, visst var den HEMSK? Gud, mådde så jävla dåligt. haha! Och hur fan får min hjärna för sig att drömma så där? :(

Nej, jag vill verkligen inte ge honom hunden, men han sa att han skulle komma hit och hämta den och då har jag inte mycket att sätta emot.

Om han nu skulle göra det så skulle jag inte ge honom något ägarbevis (eller vad det nu heter, haha) och inga papper. Då kan han ju inte sälja honom i alla fall. Och sen skulle jag kolla upp honom hela tiden PLUS att jag skulle ringa nått djurskydd som fick kolla upp hennes hund, för han sa ju förut att hon misshandlade den och att den käkade på sina naglar för att den var stressad men sen sa han att han ljög. Jag tror säkert att han ljög för att jag skulle bli ledsen och må dåligt. Det är ju så han fungerar. :S

 2011-05-27  09:15:50
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se
Quila o Ronja

Men hallå där!!! Vad läser jag? Har du en hund till nu? Men Ronja? ;-) Det finns ju bara en Ronja, hihi. Visste du att Sveriges vanligaste hundnamn är just Ronja. Vad är det för hund? Bilder? Tycker du jag är frågvis OCH nyfiken? Det ÄR jag, hahaha

Kram på dig

 2011-05-27  22:49:10
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0