och nu då?

jag har inte orkat fixa lösen o greja.
Bläää  vill inte blogga bakom lösen...
För då och då mellan varven så har jag viktiga saker jag vill försöka nå ut med...

Hundkampen ( är förövrigt distriksombud för Eskilstuna  där)

Kasteringsprojketet stockholm   bor man inom STHLMs kommun och har en hund av bull-och terrier typ så kan man ansöka om att få en GRATIS kastering av sin hund.

WP-gruppen-Eskilstuna


Ja där är tre saker jag vill skriva fritt om, så folk hittar det.

Sedan vill jag ju såklart skirva om allt annat med, om hur första vecka i norrköipng gick, hur dryyyyyg o galen tyson var på sista runan DW med två vänner, han var minst sagt CRAZY!!

Vill skriva om min hemmablindhet...

Om min mysiga fika igår, och om hur lycklig jag är att äntligen hittat vänner i denna stad, vill berätta om mitt år där knivar i min rygg-skitsnack och utfrysning var min vardag...


Menn just nu är jag för jäkla känslig och tar alltför lätt åt mig av de elaka spydighterna som "anonyma" folk tycker är roligt att slänga ur sig...Hur tusan det nu kan vara roligt? FEGT är vad det är!!!
Har nog aldrig skrivit anonyma kommentarer ( hos lizette och andrea räknas det inte, för de vet ju att jag är jag :P ELLER HUR TJEJER =))


Jag gillar att blogga, tycker det är roligt med kommentare, ja av den sorten som skriver under med båda namn,bloggadress och mail.
Förutom Irene o Lizette som aldrig skriver under med sina namn så jag får gissa vem som är vem, men det är spännande med lite gissningslekar i vardagen :P




Vill berätta om hur fina smulans trampdynor blivit (trodde inte hon hade så torra eller spruckna trampdynor,men nu när jag känner hur mjuka de är så är det en helt annan grej)


JAg vill blogga om mitt snart fiina syrum!

Frågan är, om jag ska öva på min styrka och inte låta de anonmyma styra mig, har ju aldrig gjort det förr.. men faaaaan detta år har gjort mig känslig och svag, och jag gillar det inte!!



Nu kissa mig själv,sedan ut med hundar, fixa mitt syrum,slå in gabriels present. och packa lite för kvällen.

kraaam till alla, ja ALLa även de anonyma, kanske blir de gladare och modigare om man ger dem lite kärlek? alla behöver kärlek.
och det är ju så jag tidigare besvarat... har inte tagit åt mig, har ärligt och djupt tyckt synd om de personer som måste häva upp sig själva genom att putta på andra...



Kommentarer
Amanda

Näe, det blir ju lite tråkigt.. :S Känns ju som att man lika gärna kan skriva dagbok då... Hehe..

hoppas du kommer på hur du ska göra! :)

 2011-05-07  23:42:35
Kat

SKIT i alla idioter! (även om det är lite svårt ibland) Kraaam från Kat & Deamonsson

 2011-05-08  00:28:07
URL: http://maxfemhundracelsius.blogg.se/
Quila o Ronja

Rätt så!!! Låt inte dumma kommentarer styra dig ;-) Hur har du haft det i Norrköping? Hoppas alla var snälla, hihi

Ha en skön söndag

Kram

 2011-05-08  10:21:58
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
lizette:D

Hej snuttgumman! Jag kan tänka mig ha lite tid över i helgen. Men jag ska smyg-kolla på en lägenhet och så ska vi härja runt till öb och sedan få främmande:/ men söndagen känns som vanligt säkrast fast det beror ändå på. Har fått två nya ämnen till i skolan och allt bara byggs på med allt. Har såklart tid att motionera vincent men att ta sig utanför skiftinge efter plugg och skit blir asjobbigt. Men jag glömmer er inte såklart! VILL ju vara med as u know:D Men siktar isf på söndagen

 2011-05-11  18:19:25
URL: http://zombinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0