Tjockis!!

Igår kväll, tänkte jag att jag måste sluta äta massa onyttigheter..MÅSTE bli av med fettet.. inte nöjd!!
Och det tänkte jag medan jag ät glass,med banan,maräng o choklad. GOTT VA???

Tänkte att jag måste bli bättre på rätt mat, och jämt blodsocker... alltså, jag har ju kunskaper i ämnet... Meeeeen är för jävvla slööööööö

Tänkte att jag hatar att banta o vara hungrig, hatar förbud mot det eller det..tänkte mer rullskridror, mindre socker.

Idag jobbade jag 8-20.20, åt ENDAST en gång klokan två... INTE Så BRA!!
Inte så bra alls..


Men vad värre är, att jag nu när jag jobbat  såååå länge, utan någon mer rast än matpausen, sitter här och har ont överallt är sjukt trött och sur för jag måste jobba imorgon ändå...
så åt jag glass,med maräng,choklad och banan.
Inte så jäkla bra det heller...

Men ja ja... så kan det gå :P
och rullskridskor med all denna värk är inte att tänka på...fötter, handleder,rygg är de värst utsatta....

tröttare än tröttast så går jag typ nu o lägger mig... godnatt...


Kommentarer
Anonym

Livet är hårt! Hahahah! :D

 2011-05-26  19:48:59
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0