världens sötaste!!

Min systerson är bääääst!
Var en tjej på tv som bara var så där grymt söt! äckligt söt!! och det sa jag oxå! Gabriel säger varför säger du så?
För att hon är så söt och jag vill se ut så
Vet ni vad den gulledockan säger då!
Jag tycker du är sötare,du och mamma är lika söta.

KÄRLEk!!!

Mysig dG IDAg, kaffe,prat o promenad med vän o hundar.
sedan skratt o mat med syster o barn.

Nu ska jag protest sova hos min syster.  Får se om jag tänker åka hem alls denna helg.

Är trött nu o vill sova,men min syster är någonstans så jag måste vara vaken så jag kan släppa in henne...



Kommentarer
Quila o Ronja

Gulligt!!!

Ha en skön helg

Kram

 2011-05-21  00:54:13
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0