En vecka

Den här veckan har varit sjukt bra.
Börjat på mitt nya jobb. Verkar som det blir braaa!!! 
Onsdag till fredag sov Amanda här ( www.amandauppiarslet.blogg.se) Och det har varit sjukt galna roliga dagar!! 
Onsdag, var vi här, åt massa mat, och bakade pepparkakscheesecake!! GOTT!!! 
Torsdag, var det PARTY!!! Kapten Röd!!! Var en riktigt riktigt bra kväll!!Vin,öl,bra musik och glada människor och KAPTN RÖD. Det är mitt bästaste bästa!!!!!

Veckan som kommer, är fullbokad...och sådant gillar jag, för då går varadagens dagar till de roliga dagarna mycket fortare. 

Måndag-ska först åka till ams,ringa två chefer och boka tid för möte och intervju. Sedan Etuna,träffa en tjej och hennes häst, får se om jag ska bli medryttare!!!! Hur roligt??? längtar!!! 

Tisdag, träffa en chef för att prata lite. 

Onsdag,torsdag jobb.

slutar två båda dagarna...Sedan är det helg... hmm.. kommer antagligen vara full av energi,så göra något roligt?? Åka någonstans? göra någonting? Luleå? Kryssning? 
Något annat bra förslag?? 


Söndag idag...hundsöndag faktiskt. 

kanske dra till köping o hämta en tv av en vän...vore nice...

Glömde, onsdagskvällen, vi dampade  sönder på alla äckligt gulliga statusuppdateringar,alltså sådana personer som uppdaterar ALLT de gör.. och varje sak de gör är underbart,mysigt,gulligt, osv.. proppat med hjärtan . Menar, ALLT DE GÖR. 
så vi gjorde som de, för att se om det var nåt för oss, jag mådde typ illa av allt hahahaha 
*nu handlar vi*  *Nu diskar vi*   osv osv....

hahahahaha 

Nu kaffe. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0