Mitt värsta är att åka kommunalt och ams.

Mitt värsta är bussar, och allt annat komunalt!!
Man kan inte andas! och knappt sitta!! och det ger huvudvärk!! En vän sa" nu låter du som en tant" hahahah jaa då får jag äl göra det då :P 

Mitt andra värsta är ams.
Hon sägr till mig att det enda som gör att man får missa möten på ams, är om man vart på intervju eller jobbat, men HALLÅ,det är ju för sjutton det jag gjort!! 
Men ÄNDÅ så skriver de av mig...SUCK... 

Det lustiga är att innan jag gick in o träffa handläggaren,säger en vän, de på ams är ju iq-befriade allihopa. Mitt svar var, att ja, det är de faktiskt,men hon jag träffade sist var rätt bra,meeen det fick jag ta tillbaka..Träffade samma idag, och hon fatta ju inte ens vad hon själv sa...
Suck... och nu vet jag inte hur hyran ska betalas :O  För hon skrev av mig...FAST JAG INTE KUNNAT KOMMA FÖR ATT JAG JOBBAT!!!!!
Ja, jag tänker hata dem. 

MEN!!!! något roligt,nu ska ni få se en fin och glad bild, tagen igår: 



Ska bli medryttare på denna vackra häst!! Har inte ridit på tio-elva år, men det satt kvar, tog ett tag innan balansen hittade, men det gick bra, värra med benen.. får korta stiglädren nästa gång tror jag :) 
Hon var så underbar, fylld av energi, men ändå sansad, så lyhörd, så kärleksfull var hon :) 
Är ett stort förtroende från Evelinas sida att lita på mig med sin vackra Lala :) 



Kommentarer
Quila o Ronja

Men, vilket snyggt ekipage! Vad kul att du fått möjlighet att återuppta ett intresse.

Ska bli kul att följa dina ridturer, på denna fina häst.

Kram

 2011-11-08  13:54:19
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Evelina

Ska bli så roligt imorgon o se hur det gick för er!

Hörs sen!

Kram kram

 2011-11-10  18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0