onsdag 30/11-11

Än så länge, är detta en skitvecka. Är allmänt trött och nere.  Noll i energi. Vet inte vad jag ska hitta på för att komma ikapp? 
Tänk att man är så svag, att man hamnar ur form så lätt...
Är lite lätt rastlös..lite lätt orolig...Ska dricka en kopp kaffe,sedan TOKSTÄDA, ÖSA musik!! 
Kanske en sväng till ÖB sedan, köpa nya värmeljus, när moster och mormor var här för typ en månad sen, så ooooooohade de över ALLA mina ljus, de trodde de skulle räcka hela vintern... hahah näää ljus går det åt :) 
Har man ingen att mysa med, får man göra sitt mysigaste så gott det går ändå :) 


Snart helg... min ekonomi säger, lugn o stilla, träna hundar-helg. Men min själ och min kropp skriker hitta energi med vänner och fest !! Samtidigt så vill jag inte fastna i något singel-party-liv...

Aja,  får se :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0