Ny vecka

Efter flytten, så gick mitt liv neråt i en himla snabb fart,den ena skiten efter den andra...och jag mådde ursämts!!
mår väl inte på topp nu heller...men ny energi har hämtats...

Lägenheten är städad och skurad och tvätten är tvättad, det är verkligen guldvärt med egen tvättmaskin!!

NU så har jag energi att ta tag i nya veckan!! 

DEt jag ska göra är : 
*ringa alfakassan
*hitta så många intyg jag kan som stärker mitt CV
*skriva in mig på ADECCO,maila "adecco-tjejen" 
*ringa en stor arbetsgivar här istan (alt.maila) 
*söka alla  jobb jag sparat
*maila intresseanmälningar till mina utskrifter
*söka de jobb som kommit upp som nya sedan sist jag kika
*ringa till de jobb jag sökt

och så lite annat jag bör göra: 
*dra med smuli
*lydnad med Doris
*e-tuna för DW
*pyssla lite( sy,quickknitta,eller virka som gör så jag mår bra) 
*lämna tillbaka min morbrors borr
*söka diverse jobb i närliggande städer
*laga matlådor ( för att minska risken för utemat,fattig arbetslös loooser) 
*ringa kvartersvärden om min kontakt i vardagsrummet
*kolla om någon jag känner har en slagborr

Så... fullproppad vecka?? och på tisdag var det nåt på ams de tyckte jag skulle gå på.. inget tvång,men hon tyckte det kunde vara bra..så visst jag ger det ett försök ;)  
Det tar TID att söka jobb, hellst då jag verkligen skriver personligt brev till varje jobb. 



Kommentarer
Quila o Ronja

Jaa, nog verkar du ha fullt upp alltid. Hoppas det lugnar ner sig lite, nu när din flytt är klar.

Kram

 2011-10-23  21:52:41
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0