Allmälydnad 25/9 2011

 Jag är så grymt  stolt över Smuli!! Anders går ju allmnälydnad med henne, och hon är såååå grym!!! Jätte duktig och gör exakt vad han säger!! Gruffar inget, och bara är :) Eller dock idag, lite gruff, men då det kom en hetsig boxer rakt emot henne,så var det inte så konstigt, jag gruffar med om det kommer någon sådär mot mig :P
Jag går ju samma kurs med Doris, och idag, gick vi på skogspromenad ihop... och oooooooohhffff vad jobbigt!!! doris drog som en gaaaalning!!!först.... sen gick hon fint :) måste träna mer med att gå lugnt och stressfritt bredvid andra hundar !
kanske ska ta med henne på DW träningen, och bara träna kontakt?
Hmm ja får se :)


 Nu måste jag städa garderoben, så jag kan packa garderoben!!!
 måste även städa syrummet så jag kan packa det med..... 

Undrar hur jag ska möblera min nya lägenhet...hmmm...måste ha bra saker till förvaring...snyggt och prydligt!!
någon som vill sällskapa till IKEA????


städa vr det.... eller.. tradera.... hmm.....

Kommentarer
Irene!

Jag vill följa till IKEA!!!!!!!!!

 2011-09-25  20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0