Allmänlydnad

Var allmänydnads kurs idag, med Doris, hon är duktig :)
Är matte som måste bli mer bestämd och fokuserad tror jag .:)

Vi ska tränna på sitt-stanna kvar, och ingångar ( om det var så det hette :) )

På förmiddagen var vi ut och drog lite, Doris och Smuli, en kort vända då det var lite varmt :)

Doris drunkmnar typ i tysons sel :P Bättre med nome nästa gång, tills jag fixar en egen åt fröken :)

ska faktiskt se till att sy upp en åt en JR :)

Nu är jag och hundar jätte trötta... äta lite, kolla på tv, sova.. upp och jobba sex imorn... mindre charmigt.. gillar inte stress mornar.. fast gillar fria eftermiddagar...

Har måndag, tisdag planrade. men vad gör jag på ONSDAG då???? Förslag???

hmmm Skogspormenad med tyson kansk, en lååååång sådan... någon som vill sällskapa???


byye byeee

Kommentarer
Johanna

Annars kommer du på besök :)

 2011-09-04  19:17:34
URL: http://alsange.blogspot.com
Helena

Ha ha ha! Ja, det har jag konstaterat för länge sedan. Att det enda hindret från att få Lukas lydig och följsam är hans matte. Fast ibland känns det ju som om det skulle vara bra att ha minst två armar och händer till, jag menar koppel, korv, klicker och kanske någon annnan grej. Och allt ska ske exakt vid rätt tidpunkt! Phu!!

 2011-09-06  13:56:57
URL: http://nyadameeliza.blogspot.com/
Filippa

Haha, jag kan göra en ny design till dig typ nu, men ingen ny header än, måste få photoshop först, men min nya "bästis" ska fixa det åt mig i en ny dator :D

 2011-09-07  08:04:53
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0