Badade hundar

Jag badar typ aldrig mina hundar, varför ska jag lixom?? Smulan är sex år, och henne har jag nog badat typ sex gånger :O

Chico får man bada någon gång då och då, för han rullar sig på grus och asfalt så han blir helt grå :O

Men nu för någon dag sedan, badade ajg först Doris, och sedan Tyson, och ooh hjälp vad mjuka de bvlev!! och rena!! hahahah Tyson blev jätte svart och blank ( men han var skitig, klidade man honom fick man gråa händer *skäms lite*) Och Doris blev även hon mjuk, blank och jätte ljus :)

Ska väl tvätta de andra två oxå snart då... Men de är störra och tyngre att lyfta i badkaret...



Kommentarer
Kat

Haha men luktar de inte typ träsk när de har badat på somrarna ute? Deamon luktar asäckligt när han har badat i sjön/havet :P Du får lära de att hoppa i och ur badkaret själva :D

 2011-09-08  06:15:15
URL: http://maxfemhundracelsius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0