BLÄUÄK

Vill bara gnälla sönder!!!! verkligen GNÄLLA!!! ont övreallt, trött överallt. och framför allt, sååååååååååååååå trött på FOLK!!!!
FOLK FÖRSVINN UR MITT LIV!!! b Ring inte,smsa inte!!!
( och under kategorin folk hör inte vänner hemma)
Blir helt slut av alla kravcen ni ställer Blir tillräckligt slut att packa,flytta städa, till och med hundarna tar min energi ( de brukar annars ge) 
Och det stinker i hela lägenheten!!fattar inte varöfr!!!
Men det är äckligt!!!

Trött, sur o grining. som jag varit nu i ca tio dagar... bläääääää



Men en vecka kvar, sedan drar jag och hämtar ny energi!!!


Nu SLIPKNOT och ska packa!!!
SLIPKNOT på högsta!!!


FUCK THE WORLD AND EVERYTHING IT STAND FOR



Kommentarer
Filippa

Jag känner lite likadant just nu... Vill bara lägga mig ner och gnälla sönder och sova och vakna om några månader igen :P

 2011-09-28  16:49:13
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0