Stolt

TVÅ dagar på rad, har jag hittat från västerås, och jag har åkt vägar jag inte känner till!! yeeeeeyyy finns hopp även för mig :P
Har nu , igår och idag, kört ett varsitt lass med kartonger till nya lyan..Nu har jag paus.. är trött och har ont överallt... lite sömn..
Imorn, efter jobb, packar jag och organiserar!! på tortsdag, ska jag åka till västerås,med släp, hoppas jag kan ta allt mitt då...
Men bläää har massa saker på vinden..och jag sakanr massa möbler.. och fattar inte hur jag ska få plats med allt..
sybord o sygrerjer.. och hundsängar.. och grejer...fast.. hmm det blir nog bra...får kanske ha kombinerat sybord o data bord.. använder ju knappt "stora" datan...
Hmm... ja, sluta orora sig nuuuu...


tv,the och bad senare...

byyeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0