Upp och ner...

Körde ett litet lass kartonger idag till nya lägenheten.. hämtade ut nycklarna, och då tog jag även med ett lass... HATAR att flytta... hade jag råd,skulle jag LÄTT betala någon att packa och flytta allt!!

Var en kortis till Ikea.. ja.. så kort det nu går!!! Vet ni vad??? Jag hatar IKEA!!!  först... körde jag fel.. så då blev jag tvär och wrong, och åkte hem till mormor och drack kaffe istället.. och busade med "mina" barn <3
Sedan skrev honn nån slags beskrvining.. men då var jag helt plötsligt på väg mot LUdvika... sjukt arg!!!

Ja... kom dit till slut...Det jag skulle ha, var stekpanna,diskställ,tvättkorg och en hallampa. tog över en timme . Det är för stort!!! jag behöver massa med mer saker... så får se om jag åker dit och köper det.. eller beställer det..

Duschdraperi,lakan, glas,säng,kuddar,köksbord, vardagsrumsbord,förvaring, och lite mer grejs är vad jag behöver...

 Nu. Nu är jag jäkligt trött och sur. Hela dagen har varit mer eller midnre sur.. är lixim helt mittemellan, bor inte här och inte där, vill varken vara här eller där, vill bar att allt ska var klart..

BLÄÄÄÄ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0