Vad händer dååå??

Jag har endast sex pass kvar på jobbet.. sen är det dags för nyyyytt!!!
Japp, det var min hemllighet :)
Jag har sagt upp mig!!!

 Nytt börjar snart!!!

Ska vi se om datumen stämmer då....

Onsdag, åker jag till västerås, skriver på lägenhetskontraktet. Sedan försöka ta mig till EHDK och träna lite
Torsdag DW träning, plus packning!!!
Fredag jobb... Sen vet jag inte vilken dag min vän kommer hit och är packsällskap??Dricker vin o så :)

Veckan efter.. jobb,packa,träna djurenn. Ska klicka in doris, dra mer med Smuli.
sen är det ju flytt!! slutar kvart över ett på fredagen, så bara hem o fylla bilen :D
 Veckan efter, börjar nya jobbet. Helgen efter, bär det iväg till Rättvik.

SEN!!!! Har jag inga datum inplanerade :O
Någon som vill ge mig datum att längta till??
Roliga saker vill jag haaaaaaa


Datum efter 9 oktober vill jag ha massa roligt att se fram emot!!!

 18 eller o mdet var nittonde så kasteras iaf Doris..






Kommentarer
Irene

Vad känns bäst för dig?! FREDAG eller LÖRDAG?! Vilken dag orkar du? För mig kvittar det :-D

 2011-09-19  23:58:14
Lina

Kom och hälsa på mig!!

 2011-09-20  13:40:26
Filippa

vad är nya jobbet för något då? :)

 2011-09-20  15:21:00
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Anna

Du kan få hjälpa mig med min Hector :)

 2011-09-20  23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0