WP ESKILSTUNA

 Det känns bra, vi börjar få ihop lite folk :) Hoppas alla fortsätter :)

Jag ska sy ihop en WP-sele åt en JACK RUSELL  hur roligt??!! Med en helt ny ras i gruppen!! hm ja en helt ny människa oxå, förstås :P

Här kommer lite stulna bilder, de är stulna från Katrine (www.maxfemhundracelsius.blogg.se) och Lizette ( hmm finns på FB )





Som ni ser, så drog inte alla, utan vissa följer bara med för det är trevligt :) och för socialträning för hundarna :)
Och som ni ser, så måste min lilla hynda höras!
Om nu bara Katrine ville lägga ut de nyaste bilderna, så skulle ni få se lite fler vovva :) *PIKPIK*
Förresten, alla har inte ens hund,utan följer bara med ändå :) som lite extra koppelhållare och sällskap :)
Så kom kom kom alla som vill :)
vi har fyra olika selar för utlåning för tillfället, tyvärr ingen för de minsta, men det borde vara fixat snart :)

Har sytt asmycket idag, dock bara på Doris regntäcke :)
Alla hundar ska få ett eget tänkte jag :)
Så selen får jag börja med nästa vecka, för imorn drar jag iväg en sväng :)

TORSDAG nästa vecka, parkeringen vid IP på Årby. Kl18,00 KOM :)



Kommentarer
Anna

Hej jag skulle gärna vilja vara med och pröva med min hund men hittar inte så bra i Årby.. gick upp till sportstugan men ni var inte där vart ska vi mötas upp?

mvh Anna och Hector

 2011-09-08  12:50:42
Quila o Ronja

Vilken härlig dag!!! Så kul att träna, eller bara umgås ;-)

Ha det gott

 2011-09-08  16:52:26
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0