yyiippii

 på måndag  hämtar jag  nyckeln till lägenheten :)

jobbar sex till tio på måndag.. så söndag kväll,fyller jag bilen med kartonger och drar dit :)
Lite trist att behöva vänta typ två månader på mina nya tapeter.. men aah det får väl vara så :)

Jag har packat några kartonger, sedan bara virkat :) Har kommit in i att det är roligt igen :)
dock...borde jag sy WP-sele istället... skäms lite... men det är såååå stökigt i syrummet nu... hmmm städa ikväll kanske..

Nu ska jag dock dra till Årby och dra med Doris och Smuli ♥

Jag ska nämligen åka på träningen imorn utan hund, så jag kan prata lite mer med de andra, höra mål och sådär och om det är nåt särskilt de skulle vilja träna :)



Tyson♥


(ska leta rätt på en riktigt bra bild på honom, och tatuera in...älskade lilla grisen♥)



Kommentarer
Quila o Ronja

Vad kul med ny lägenhet. Här har det hänt mycket, ser jag ;-) Sagt upp dig?! Massor av träning med vovvarna. KUL!

Lycka till med allt!

 2011-09-21  23:51:51
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
frida

sv: Ja det är mysigt att ha mycket djur att pyssla med :D

Marsvin är underbara.

Ibland har man bara otur, jag har haft otur nu med att en dog förra sommaren, 2 började slåss så fick sälja en. Så lite kaos:P Menmen :)



jättefin blogg! Och fina bra bilder :D Söta vovvar i headern :D ha en toppen fredag! kram frida

 2011-09-23  08:37:16
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Amanda

Lenis, vad var det som hände med Tyson? Förstår om du inte orkar prata om det, så då behöver du bara inte svara.. <3

 2011-09-23  09:58:31
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0