Vårbad

Igår efter jobb, drog jag till mcdonalds erikslund, för lite frukost.. VARFÖR åker jag dit? Alltid gör dom fel, och mer än hälften av dem är riktigt otrevliga!!
Så varför åker jag dit ens??




Sedan, hem till djuren.
Tog sedan Doris till hennes favorit familj ♥
Vi var ut och drog lite, Doris är ju inte klok!!! :D
Hon sprang efter Mio (som var utan sele och kätting) upp och nerför backen!! Heeeelt craaaaazy!!!Hahahah

Sedan hem till dem och fika,pratade och så :)

Kom sedan hem, fick ryck och badade Doris!
Började diska och städa, och så dog elen, ALL el!!!
Surt! 
Så då tog jag Smuli på en cykeltur :) Hon är såååå mysig att cykla med!
Cyklade ca fem km, hade först tänkt cykla till jobbet och tillbaka, ska börja cykla dit, spara pengar,och bli snygg :) 
Men kom på att, vi har cyklat rätt lite denna säsong, så att börja med en mil, var ju dumt ( 1mil ToR) 
Kommer hem, elen är tilbaka. Inget varmvatten, kollar tv, alla kanaler dog... 
Så jaha, blev TVUNGEN att städa klart då :) 
Sedan, badade även Smuli . Skulle ha borstat henne idag, men blött o äckligt ute, så det får bli annan dag :) 
Har sagt sjuuuuuukt länge att jag måste bada dem...Gör det typ en gång om året :) GRUMME tvättsåpa är bäst! Mjukgörande, miljövänligt, kostar inte flera hundra :)


Jaha.... vad gjorde jag mer då... för s p e k t a k u l ä r t...
Just det, kollade på FILM !! HUUUUUUndra år sedan jag gjorde det hemma :) Skärmen funkade helt plötsligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0