VARFÖR MAN INTE TAR HEM FRÄMMANDE MÄN

Ja, han åkte från mig där på söndagskvällen...
Han har efter det, smsat/ringt/mailat varje dag. Flera om dagen.

När jag var i Marocko,smsa han och fråga när jag kommer hem, jag svarade, aldrig jag älskar att vara här.
Svaret, jag fick var typ , stanna du, jag bryr mig inte.

Skönt tänkte jag, kanske det blir tyst nu då :)

Men nej, samma dag, vi ska åka hem, lägger min kompis ut en bild på mig och en kille på facebook.
Då smsade han om det. "jaha ser att du har ny pojkvän, lycka till" jag svarar tack så mycket.

När jag sedan väl är hemma i sverige igen, så fortsatte samma sak. Sms/mail/ringer varje dag.
Jag svarar typ aldrig.
En dag när han ringde, först på förmiddagen/morgonen ringer han, jag smsar, är på jobbet.
Haan ringde på eftermiddagen igen, jag svarar samma är på jobbet.

Jag var hemma på tio på kvällen .

Då står han där och väntar på min parkering!!!

Hur länge har han stätt där, hur länge hade han planerat att vänta...

Jag stannar inte ens bilen, utan åker runt på parkeringen och drar på en gång. LIvrädd fan. 

Åker runt lite, funderar på vad göra, pratar med vänner. 

Ringer mitt ex, snäll som han är, så följer han mig hem, vi parkerar på andra gatan, så får exet gå först, bakvägen liksom, och kolla om han är kvar,men troligen gömde han sig någonstans, Han ghår tillbaka, och hämtar mig, följeer mig till porten. Hinner komma in, vara inne några minuter, så hör hundarna något i porten, jag kikar, och jo där satt han!!!!! 
Så... någon jävla granne har släppt in han, eller så skyndade han sig in, innan porten stängdes. 

Det är där, jag ringer polisen. 
Måste ut med hundarna, men vågar inte gå ut genom altanvägen, ifall han skulle få för sig att  gå dit.
Efter ca 20 minuter, hör jag hur han pratar med mina grannar, han säger något med "my wife". 
Strax efter, hör jag svenska röster, tittar ut, det är poliserna, släpper in en av dem, berättar allt. 
Gör en anmälan. Åh att jag hela tiden glömmer vad det heter...Men iaf, en anmälan blev gjord, inte för jag trodde det skulle leda någonstans,utan för att verkligen markera för honom, att jag vill inte. 
För dra åt helvete,du är en idiot. en sjuyk människa. jag vill aldrig mer se dej. 
Var ord han inte fattade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0