Vilken dag!!

Är ju för tusan mindre hektiskt att jobba, än att vara ledig!! 
Meeeen jag gillar det :D 

Slutade åtta imorse,drog hem,för frukost, ringa lite och så. 
Åkte sedan till en tjej med en cane corso, som tydligen har jätte problem med hundmöten, ska se om jag kan hjälpa henne. Roligt att hjälpa till :) Plus, så VET jag ju, hur tungt det är när ingen förstår en, och de säger hunden är sjuk osv. Det är inte roligt alls!! 

Stannade där till lunch ca, åkte då till Tillberga, hämtade släp, sedan Skroten i Eskilstuna, köpte baklucka åt biljäveln! 
Släpet behövdes ej... Jag är faktiskt grymt bra på att backa med släp :D
Sedan, Torshälla, hämtade Evelina, åkte till stallet, och bästa LALA!!! som jag saknat henne kände jag gensat!!! Underbara hästen!!

Blev en lugn ridtur, hittade ingen riktigt bra väg, ett galop race blev det. FORT som tusan, pigga hästen :D  haha 
Shit, vad stark hon blivit!! Både psykiskt och fysiskt:D Evelina är grym :D 

Efter stallet, Tillberga igen, lämna släpet. Dricka kaffe, spela kinect :D
SEDAN!!! Typ klockan åtta, äntligen hemma igen :) Lämnade bilen åt en vän, tog hans bil. 
Sååååå gullig som lagar åt mig!!! 

NU!! ska jag packa och så till imorgon. Jobba över 24 timmar... :D  Japp, för sån är jag :D 
Ikväll, är det sedan fråga olle dokumentären :D såååå roligt!! 
Folk är ju galna!!! hahaha



Visst är hon fiiiin :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0