Jul

Jag firar ju inte jul, Har i flera år mer eller mindre blivit tvingad av släkten. När jag helst av allt veltat vara hemma själv med hundarna och bara njuta.
Men i år, var det lätt, en av familjerna i min släkt, har jag ju slutt umgås med, så det var lätt val ,att dra till Umeå istället :D Till min bästa älskade korean :D
Vi tog det chill, umgicks, skrattade, stressade inte, åt bara god mat :)
Finns massa bilder, men, vet ej hur man för över från mobil till denna dator... skumt! Borde veta!!

Jul är fake. De påstås det firas jesus födelse, men han föddes ju inte ens på vintern....
Dessutom, borde alla veta vid denna tid, jag är inte kristen, på något vis :)
Rätt skönt , jag ser mer o mer hur ILLA kristna personer beter sig. Går emot vad som står bibeln.
FAKE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0