städar.

Varför är jag såååå långsam på att städa? Städar lte, pausar, stadar, pausar... hmm... har diskat, vikt intvätt, slängt en tvätt i maskin..ska dammsuga o skura o plocka lite så är det bra sen..

På morgonen har jag även gått en nästan-långpromenad med hundarna, flirtpole med doris och lite DW. Måste trassla ihop en springpole, tror doris behöver det.  
Märkte att hon drar bättre efter FP. När jag kommer från marocko måste jag även köpa fler kättingar.
Undrar om jag då även ska ta tag i att fixa en wp grupp här... fanns förut en tjej som höll i det här, men vet inte om hon ansträngde sdig för att få ut infon? 


Inatt är det jobb som, gäller.... jag HATAR nattjobb... fattar inte varför jag skrev upp mig på det .... konstigt....


Har även en förhoppning att ganska så snart efter marocko, börja jobba lite mer som en normal människa...
Saknar liksom att ha ett liv, att umgås med vänner och så..
Måste även ta tag i att börja springa igen oxå... 

Mycket att göra :) 
Har även insett att jag är KATASTROFALT DÅLIG på engelska, katastrofdålig. hahahaha pinsamt är det egetligen.... 


Nej, fortsätta städa lite då...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0