Ett hjärtas skrik

Kärlek...varför utsätter man sig för det?
Den smärta som kommer            .....efteråt... Hur kan det var värt det...
Ser mina vänner i förtvivlan,sorg och saknad, det skär i hela mig att se de känna så.... 
Tänker, att jag vill inte att det ska göra så ont i dem.. 

Blir sedan självisk och tänker, att jag vill inte känna så, jag vill inte bära den smärtan, så håller mig borta från kärlek... eller jag  vill göra det.... hur det gå, är en annan fråga....Får jag den smärtan de bär på, kan jag inte visa det för dem, för jag vil inte att det ska behöva ha ont  för mig, det räcker med att vi delar den smärta som de har fått orsakat av någon puckomänniska som gör dem så illa....

Den där djupa smärtan från hjärtat, ut i hela kroppen.... det värsta som finns.... Vill få bort det ut mina väner....







Kommentarer
valentina

Jag älskar dig.

 2012-01-17  18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0