FUCK alfakassan

Det är inte sanning... dom är inte kloka någonstans... VARFÖR SKA ALLT GÅ EMOT MIG? VAD HAR JAG GJORT??!!!

Sista september, hade jag min sista arbetsdag på ett ställe, det var en fredag, sedan på måndagen, började jag nytt arbete, var där i två veckor, fick sparken. 
I normala fall, så är det SJU äckliga dagar karens.... (idioti bara det) MEN att säga upp sig från en provanställning, för att byta jobb så man slipper pendla, är tydligen inte ett giltigt skäl att säga upp sig... JA, det är vad de säger. 
så.... FYRTIOFEM fucking dagar
blev jag avstängd....detta, plus allt dravel ams och alfakassan tidigare pysslat med, får mig att undra, vad det är för jävla system vi har...

Jag har bara gjort vad jag blivit tillsagd att göra från de jävla ställena...
Har sökt mer jobb än de flestaandra, och jag har nu inte mindre än FEM ställen att arbeta på. Och arbetar, det gör jag. 
MEN ÄNDÅ SÅ SKA DE FÖRSTÖRA ALLT JÄVLA FUCKFACE!!!


Fuck them, 
nu ska jag dra till rehab med vovve,och inte säga fuck på en hel vecka. 

skit ner er alfa.kassa, och ams. 



DAGENS HAT!!!! I HÖGSTA GRAD:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0