Doris tassar

Liten Doris, fick ju sådana skrubbsår på tassaran efter vi var i hundrastgården, men vare dag eftre det, när vi gått ut på längre promenad, har jag smörjt med 4S salva, SJUKT bra salva! Luktar lite och så.. men den gör absolut det den ska. 

Tassarna läkte fort med hjälp av den. 

Dock vill jag börja cykla med både henne och Smuli, men vet att de får ont av allt grus, så jag ska fixa "skor" åt dem. 
Hade ett alternativ att kolla efter bäbis mockasinre, eller vad det heter, men inte hittat, har dock bara kollat på second hand ^^ För jag VILL sy egna, så de blir som jag vill ha det, men min pedaljävel är ju putsväck...ska få sy hos moster, så ska se om jag hiner det denna vecka, skulle vara skönt att ha det gjort :) för efter marocko, jobbar jag sådär mycket igen... 

Rätt nice, att april månad, ser tom ut i dagarna,men att jag ändå har ca 150 timmar :) så lär ju bli över 200 :D 
hihihi BRRRRRAAAAA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0