Varför man INTE tar hem främmande män

Från början...
Jag har en nära vän, som verkligen gillar gambianer, för ett tag sedan, närmare två månader sedan, var jag hos en henne, vi var ut på en krog, med BARA svarta...BARA!!! 
Det var ju en upplevelse i sig måste jag säga...Hade ju hoppats på mer reaggemusik, var ju därför vi gick dit..men det var skum musik...och SHIT vad brudarna HORAR sig, jag är pryd på det sättet att man uppför sig inte hur som helst bland folk. Och, på dansgolven på "vanliga" krogar, kan jag tycka många bjuder ut sig, men det här... jag var helt paff!! Dom i stort sett k*ullade männen med kläder på... URSCH!!!

Men hur som, där var en man, LÅNG, jag gillar långa män... flera gånger ville han komma fram o prata med mig, men mina vänner tog bort  han, jag ville ju för tusan inte träffa någon...
Men sedan, blev jag själv för en stund, en drog till baren och en drog nånstans... så då kom han fram igen och vi pratade lite, dansade lite, han visade respekt, när han kom för nära och jag gick undan, respekterad han det..och det gillar jag. Sedan när vi skulle dra, ville han ( såklart) jag skulle följa med han, men aldrig i i livet jag gör så..
Han fick mitt nummer, ringde nästa dag, hahahaaa jätte svårt att prata, han var väl rätt duktig på engelska, men med fransk brytning.. men det var roligt :D 

vi träffades, en snabbis innan jag skulle åka hem. 
sedan åkte jag hem, han kysste mig, och jag fick hålla mig för skratt!!!!
hahaha
aldrig vart med om något likande... 

Men........ 
Fortsättning följer :D 

Del 1. Tvåan, kommer väl ikväll eller senare i veckan :D 






Kommentarer
Irene

AHHH!! SPÄNNANDE!!!

 2012-03-26  22:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0