Dessa spel människor emellan

Jag förstår inte dessa spel människor emellan. 
Kriga på olika sätt att få som man vill. 
Manipulera, och styra andra människor. Diverse tester hit och dit. 
Jag förstår inte vitsen. 
Någon som vill vara snäll och förklara det för mig?

Förklara för mig, varför folk säger en sak, men beter sig helt tvärtemot. Varför?
Jävla barnsligt är det. 

Hur svårt är det att få ord och handling att gå ihop?

Jag är inget för spel. 
Förstår inte vitsen. 

Jag säger det jag menar. Rakt. Behövs inte sitta med någon uppslagsbok över diverse regler eller olika betydelser. 


NEj, orka folk! 



Detta är då inte bara dagens hat, utan lite utav livets hat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0