Helt nedstämd

Vaknade helt nedstämd, utan synlig anledning...
Och, så har det fortsatt hela dagen...
Har egentligen haft en bra dag, med utbildnig, sedan kurs med Smuli som gic kbra :) nöjd :D 

Kom hem, städade lite och så, trodde först det kunde bero på sämre kost, men nej, jag har ätit bra, typ. 
Funderade massa, och jag tror vad som är skälet....En del av det iaf. 
Antingen har jag gjort ett dåligt val, ett val som i slutändan, kommr ta sönder mig, ellr så är det, det faktum att jag har lite svårt att ta in att vissa saker, tar lite tid, och ska ta lite tid...Funderar och funderar... det enda svar jag har är, att om denna nedstämdhet, utvecklas till ångest, då vet jag att jag gjort fel val. 
Och då är det relativt lätt att ta bort det ur livet, om det inte gått för långt dvs... 


Finns även en oro , och en sorg, om vad som händer långt borta, tittade på bilder och det skar i hjärtat... Men, ja äve där, får tiden visa... men HELVETE VAD DET GÖR ONT. 

Jävla tid. 



Denna längtan.... kommer ha ihjäl mig. Varför måste saker och ting kompliceras... 
Kan iblan sakna TRYGGHETEN, det trygga, invandam säkra. TRYGGHETEN. 
Men där var annat som var fel.... 

suck orka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0